Explore the Community
Tekkit Forums click to switch
Pixelmon Forums currently browsing
Feed the Beast Forums click to switch
Vanilla Forums click to switch

Pixelmon Forums

Pixelmon

erro no jogo

Status
Not open for further replies.

crystopher

New member
ola meu pixelmon nao esta abrindo a barra de itens quando aperto E é um problema frequente ou so meu computador que esta ruim
 

Link_TJZ

Member
ola meu pixelmon nao esta abrindo a barra de itens quando aperto E é um problema frequente ou so meu computador que esta ruim
Olá crystopher,

Sinto muito que você esteja tendo problemas com nosso servidor! Não sei se entendi bem o seu problema em relação à "barra de itens", no entanto, sugiro consultar esses "Guias dos jogadores" para ver se abordamos seu problema aqui. Caso contrário, fique à vontade para entrar em mais detalhes, para que eu possa entender completamente seu problema e ajudá-lo a encontrar uma solução! Fique seguro e saudável.

Felicidades!

=================================================================================================
Hey crystopher,

I'm sorry you are experiencing problems with our server! I'm not sure I quite understand your issue regarding the "item bar," however, I'd suggest looking through these "Players Guides" to see if we addressed your problem here. If not, please feel free to go into more detail so I can fully understand your issue and help you find a solution! Stay safe and healthy.

Cheers!
 
Status
Not open for further replies.
Top